Obțineți cele mai bune condiții de vânzare

Servicii profesionale

Este normal pentru clienți să se aștepte la servicii imobiliare competente din partea agentului imobiliar și agenției imobiliare, având în vedere că aceștia sunt obligați etic, contractual și legal să-și reprezinte clienții cu profesionalism, onestitate și loialitate în legătură cu vânzarea sau închirierea unei proprietăți imobiliare.

MARKETING

Scopul planului de servicii prezentat este de a oferi o strategie eficientă pentru promovarea și vânzarea proprietății în cel mai scurt timp și la cel mai bun preț.

Pregătirea proprietății

Evaluarea aspectelor care pot fi îmbunătățite la nivelul proprietății, examinarea documentelor existente si analizarea prețurilor proprietăților similare vândute/actuale în zonă pentru a determina valoarea de piață a proprietății și stabilirea unui preț de vânzare competitiv.

Anunț imobiliar eficient

Redactarea unui text convingător și informativ care să prezinte în detaliu caracteristicile și avantajele proprietății. Realizarea de fotografii profesionale pentru proprietate, realizarea unui clip video interactiv ce oferă o explorare preliminară a proprietății.

Promovarea proprietății

Promovarea proprietății pe 6 portaluri imobiliare, distribuirea/promovarea clipului video al proprietății pe platformele de social media, afișarea unui banner vizibil (unde este cazul) și promovarea proprietății în sistem de reprezentare exclusivă, fără comision pentru cumpărător.

Propunerea proprietății către colaboratori

Prezentarea proprietății agențiilor imobiliare afiliate modulului de colaborare (+350 agenții partenere din România), pe grupurile de WhatsApp ale agenților imobiliari (+250 agenți activi din Brașov), propunerea ofertei către agenții imobiliari specializați pe segmentul respectiv și onorăm colaborarea de succes cu o parte din comision.

Vizionare cu potențialii cumpărători

Gestionarea cererilor și furnizarea de informații detaliate despre proprietate, evaluăm interesul real al potențialilor cumpărători, programăm vizionările în funcție de disponibilitatea tuturor părților și ne vom asigura că proprietatea este pregătită corespunzător pentru o prezentare optimă, iar la finalul vizionării încercăm să obținem o ofertă de cumpărare.

Evaluarea rezultatelor

Monitorizarea performanței campaniilor de marketing și ajustarea acestora în funcție de rezultate, analizăm feedback-ul primit de la potențialii cumpărători și ajustarea strategiei de vânzare și comunicăm acțiunile rezultate din promovarea proprietății și oferim sfaturi pentru optimizarea prețului.

Închiderea vânzării

Suport în negocierea vânzării pentru a obține cele mai bune condiții de vânzare pentru proprietatea dumneavoastră, ne ocupăm de pregătirea documentelor necesare încheierii tranzacției atât pentru notar, cât și pentru bancă și intervenim pentru a media orice neînțelegeri sau conflicte de personalitate care pot apărea în timpul tranzacției.

PLUS

3%
  • 0% comision pentru cumpărător, astfel încât să reprezentăm doar interesele dumneavoastră și să motivăm potențialii cumpărători să ne contacteze pentru a viziona și achiziționa proprietatea
  • 1% cedăm agentului imobiliar pentru o colaborare de succes, ceea ce va amplifica semnificativ expunerea proprietății pe piață, într-un mod controlat și eficient

PREMIUM

4%
  • 0% comision pentru cumpărător, astfel încât să reprezentăm doar interesele dumneavoastră și să motivăm potențialii cumpărători să ne contacteze pentru a viziona și achiziționa proprietatea
  • 2% cedăm agentului imobiliar pentru o colaborare de succes, ceea ce va amplifica semnificativ expunerea proprietății pe piață, într-un mod controlat și eficient
Profesionist în domeniul imobiliar

Ovidiu Ștefan

Cu o experiență de 23 de ani în industria imobiliară, sunt un agent dedicat și pasionat de a ajuta clienții să își vândă sau să își găsească locuința ideală. Am o înțelegere profundă a pieței imobiliare și relații solide cu clienții. Abordarea mea personală se concentrează pe înțelegerea nevoilor fiecărui client, oferindu-le atenție specială și o experiență personalizată.

Cred în comunicarea eficientă ca cheie a succesului în tranzacțiile imobiliare și aplic 7 pași pentru o vânzare reușită, incluzând măsuri pentru creșterea valorii proprietății și promovarea eficientă. Ofer, de asemenea, servicii personalizate pentru cumpărători, utilizând rețeaua mea extinsă pentru a găsi proprietăți potențiale. 

Mă angajez să protejez și să promovez interesele clienților mei ca și cum ar fi propriile interese.

Parte din listările închise

proprietăți trenzacționate

FAQ

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Am nevoie de un agent imobiliar pentru a vinde proprietatea?

Există mai multe motive pentru care ar putea fi benefic să angajați un agent imobiliar pentru a vă ajuta să vindeți proprietatea dumneavoastră. 

Agentul are cunoștințe și experiență în vânzarea de proprietăți și poate oferi sfaturi și informații valoroase despre piața imobiliară locală, precum și despre modul de prezentare și promovare a proprietății dumneavoastră.

Are acces la o rețea de alți agenți imobiliari și clienți potențiali, precum și la resurse precum instrumentele de marketing, site-urile web și bazele de date ale companiei lor, care pot ajuta la promovarea proprietății dumneavoastră.

Vă poate ajuta să gestionați întregul proces de vânzare, de la prezentarea și promovarea proprietății la negocierea prețului și încheierea tranzacției, oferindu-vă timp și resurse pentru alte aspecte importante ale vieții dumneavoastră.

Vă recomandă un preț corect de listare a proprietății dumneavoastră, luând în considerare piața locală și alte factori, astfel încât să vă asigurați că primiți un preț echitabil și competitiv.

Vânzarea unei proprietăți poate fi un proces stresant și complicat, iar un agent imobiliar poate ajuta la reducerea stresului și a incertitudinii, oferindu-vă sfaturi și îndrumări utile pe tot parcursul procesului.

În general, angajarea unui agent imobiliar poate fi benefică pentru proprietarii care nu au experiență în vânzarea de proprietăți sau care doresc să reducă stresul și incertitudinea procesului de vânzare. Este important să luați în considerare costurile implicate și să căutați un agent imobiliar cu experiență și reputație solidă în zona dumneavoastră.

Cum îmi pregătesc casa pentru vânzare?

Pregătirea proprietății pentru vânzare este un proces important pentru a maximiza potențialul de vânzare și a obține cel mai bun preț pentru ea. 

Agentul imobiliar care vă reprezintă este persoana cea mai bine calificată pentru a vă ajuta să identificați ce trebuie făcut înainte de a vinde.

În funcție de starea generală a proprietății, ar putea fi cel mai bine să faceți unele îmbunătățiri minore înainte de a o pune pe piață. Dacă proprietatea are nevoie de renovare majoră pentru a o face locuibilă, vă puteți gândi să săriți peste renovările costisitoare și să vindeți așa cum este. 

Rețineți că fiecare proprietate este unică, așa că sfatul pe care îl primiți pentru proprietatea dumneavoastră ar putea fi diferit față de sfatul pe care le-ar primi un alt vânzător.

Dar amenajarea corectă a unei case este crucială.

Cum determinați prețul de listare al casei mele?

Un agent imobiliar va folosi mai multe metode pentru a determina valoarea casei dumneavoastră. 

Analiza pieței locale pentru a vedea cât de mult costă proprietăți similare din zonă. Acesta poate lua în considerare tranzacțiile recente cu proprietăți similare, prețurile cerute de proprietarii care vând case similare și cum se compară acestea cu proprietatea dumneavoastră.

Evaluarea proprietății dumneavoastră prin examinarea stării sale actuale, a amenajărilor interioare și exterioare, precum și a istoricului de întreținere a casei. Acestea pot afecta valoarea casei și, prin urmare, trebuie luate în considerare.

Este important să rețineți că valoarea proprietății dumneavoastră mai poate varia și în funcție de amplasarea proprietății în zonă, orientarea cardinală, amenajarea străzii, utilitățile disponibile, construcțiile din zonă dar și de certificarea energetică.

În general, este recomandat să colaborați cu un agent imobiliar de încredere și cu experiență pentru a obține o estimare mai precisă a valorii proprietății dumneavoastră.

De ce este recomandat ca prețul de listare să fie apropiat de cel real?

Cu cât prețul cerut este mai apropiat de cel estimat, cu atât șansele de a vinde într-o perioadă scurtă de timp și în cele mai bune condiții financiare posibile cresc. 

Cu cât poziționăm prețul mai mult peste valoarea de piață, cu atât mai puțini clienți interesați vom avea și cu atât ne vor scădea șansele de a vinde proprietatea.

Mulți vânzători cred că, dacă își prețuiesc casa inițial, pot oricând să-l scadă mai târziu. Cu toate acestea, primele două săptămâni sunt vitale pentru vânzarea casei tale. 

Încercare și eșec nu este o metoda ideală de a stabilii prețul unei proprietăți. Entuziasmul pieței generat de o listare nouă se pierde și nu poate fi recâștigat.

Cu cât o proprietate stă mai mult pe piață, cu atât prețul va deveni mai mic. Uneori poate chiar să se vândă la un preț mai mic decât dacă ar fi fost listată cu un preț corect de la început.

Care este diferența dintre listare deschisă și listare exclusivă?

În ceea ce privește vânzarea sau închirierea unei proprietăți prin intermediul unui agent imobiliar, există două opțiuni principale: listarea deschisă și listarea exclusivă. 

O listare deschisă este atunci când proprietarul apelează la mai mulți agenți imobiliari pentru a vinde sau închiria proprietatea. În această situație, fiecare agent poate promova proprietatea în mod independent și poate lucra cu orice cumpărător sau chiriaș interesat. La acest sistem de lucru se poate întâmpla ca:

  • promovarea proprietății se va face în funcție de cât de vandabilă este;
  • fiecare agent imobiliar să promoveze proprietatea după bunul plac/interes (preț mai mic decât alt agent sau chiar proprietar, caracteristici eronate, ascunderea locației, …);
  • colaborarea între agenții imobiliari este aproape nulă;
  • aproape întotdeauna va apăra interesele cumpărătorului;
  • comisionarea atât a vânzătorului cât și a cumpărătorului;
  • să plătească dublu comision, deoarece mai mulți agenți pot pretinde că ei au fost „cauza efectivă” a vânzării.

Pe de altă parte, listarea exclusivă este atunci când proprietarul angajează un singur agent imobiliar pentru a vinde sau închiria proprietatea. În această situație, agentul imobiliar este singurul responsabil pentru promovarea proprietății și lucrul cu cumpărătorii sau chiriașii interesați. La acest sistem de lucru agentul imobiliar are obligația ca:

  • să vă ajute să poziționați prețul de listare;
  • să scoată în evidență ce este mai bun la proprietatea dumneavoastră;
  • să conceapă un plan de marketing personalizat pentru a vă ajuta să obțineți cel mai bun preț de vânzare pentru proprietatea dumneavoastră;
  • să colaboreze cu toți agenții imobiliari din piață;
  • să comunice acțiunile rezultate din marketingul proprietății;
  • să reprezinte numai interesele vânzătorului;
  • să remunereze colaborarea de succes;
  • să nu comisioneze cumpărătorul.

Principalul avantaj al unei liste exclusive este că proprietarul va avea un singur punct de contact și nu va trebui să coordoneze activitățile mai multor servicii imobiliare.

Cât durează contractul dumneavoastră?

Perioada de timp pentru care se încheie contractul de listing pentru vânzarea unei proprietăți poate varia în funcție de locație, tipul proprietății și prețul de listare. În general, aceste contract au o durată de câteva luni la un an, dar pot fi negociate și pentru o durată mai scurtă sau mai lungă în funcție de acordul dintre agent și proprietar. 

Veți descoperi că proprietățile cu prețuri de listă mai mare, au au de obicei perioade contractuale mai prelungite. Este important să discutați în detaliu cu agentul imobiliar și să clarificați termenii contractului de reprezentare înainte de a semna un acord. 

Mă veți reprezenta doar pe mine în tranzacție?

Când angajați un agent imobiliar, una dintre cele mai importante întrebări la care să obțineți un răspuns este dacă vă va reprezenta în exclusivitate. 

Unii agenți imobiliari practică agenția dublă, cea ce înseamnă că vor încasa comision din ambele parți. Dacă doriți să lucrați deschis, atunci agentul imobiliar va devenii o parte neutră în tranzacție. El nu va fi de partea ta pentru a-ți obține cei mai buni termeni și condiții la vânzare.

Singura persoană care va beneficia dacă lucrați fără reprezentare este agentul imobiliar, care va încasa comisionul dublu iar interesul lui este să încheie vânzarea indiferent dacă vă avantajează sau nu. 

Pentru ca un proprietar să beneficieze de o vânzare în cele mai bune condiții atunci este recomandat ca să colaborează cu un singur agent imobiliar, iar agentul colaborează cu mai mulți colegi din agenție sau din alte agenții, firește, atribuind un procent celor care îl ajută să încheie o tranzacție. În acest fel se amplifica semnificativ expunerea proprietații în piață, într-un mod controlat și eficient.

ALEGE SĂ LUCREZI CU UN AGENT CARE TE REPREZINTĂ!

Cum facem ca proprietatea dumneavoastră să iasă în evidență?

Este important ca proprietatea dumneavoastră să iasă în evidență față de o altă proprietate concurentă iar prima impresie este esențială. O fotografie bună va asocia locuinței acea emoție pozitivă determinantă pentru încheierea unor tranzacții imobiliare de succes. 

Potențialii cumpărători doresc, în general, să se poată imagina pe ei înșiși într-o casă frumoasă, nu într-una care are o iluminare slabă și care pare neîncăpătoare în fotografii.

Fotografiile calitative pot genera mai multe afișări în pagina de detalii a ofertei, ceea ce aduce mai mulți clienți care vă vor călca pragul, și, deci, mai multe oferte de cumpărare. În aceste vremuri moderne, oamenii aleg de multe ori proprietăți de pe laptop-uri, tablete sau telefoane, astfel încât calitatea fotografiilor nu este un lux, ci o necesitate.

Pentru cele mai bune rezultate, vă punem la dispoziție un ”Ghid de pregătire a proprietății pentru fotografiere”.

Imaginează-ți proprietatea prin ochii unui Cumpărător.

Ce este modulul de colaborare dintre agențiile imobiliare?

Modulul de colaborare (MC) este un serviciu de listă și distribuție a proprietăților imobiliare pentru vânzare sau închiriere, utilizat de agenți imobiliari pentru a ajuta la promovarea proprietății și la conectarea cu potențiale cumpărători sau chiriași. 

MC-ul este o bază de date centralizată care permite agenților imobiliari să afișeze informații despre proprietățile pe care le au în portofoliu și să le facă accesibile altor agenți imobiliari care sunt membri ai serviciului. Acest lucru permite ca proprietățile să fie promovate la nivel local, regional și chiar național, oferind o mai mare expunere pentru vânzători și o mai mare accesibilitate pentru cumpărători.

De unde aflu dacă proprietatea mea prezintă interes în piață?

Vă comunicăm în permanență rezultate generate de planul de marketing, ceea ce vă va ajuta la repoziționarea prețului, cosmetizarea proprietății sau ajustarea termenilor de vânzare.

De ce nu se vinde proprietatea mea?

Există mai multe motive pentru care o proprietate poate să nu se vândă, printre care se numără: 

Prețul este unul dintre cei mai importanți factori care influențează vânzarea unei case. Dacă prețul este prea ridicat, este posibil să nu atragă atenția potențialilor cumpărători sau să nu fie competitiv pe piață.

Dacă proprietatea are probleme majore sau necesită reparații costisitoare, acest lucru poate descuraja potențialii cumpărători să ofere prețul dorit. În astfel de cazuri, poate fi necesar să faceți reparațiile necesare sau să reducă prețul pentru a acoperi costurile de reparație.

Prezentarea proprietății este importantă în procesul de vânzare. Dacă proprietatea este dezordonată, murdară sau are un aspect neîngrijit, aceasta poate descuraja potențialii cumpărători.

Amplasarea este un alt factor important. Dacă proprietatea este situată într-o zonă care nu are stradă amenajată, mijloace de transport în comun, unități de învățământ, magazine, atunci zona poate fi evitată de cumpărători.

Marketing inadecvat – Verifică dacă toate informațiile sunt corect redactate și că fotografiile proprietății sunt de înaltă calitate. De asemenea, asigură-te că utilizezi canalele potrivite de promovare sau agenții imobiliari au acces la anunțul tău imobiliar, pentru a ajunge la un număr mai mare de cumpărători potențiali. Aceste elemente pot duce la dificultăți în vânzarea proprietății, ca urmare a unui marketing ineficient.

Ce nu poate face un agent imobiliar?
  • Nu poate să vă garanteze vânzarea;
  • Nu poate lua decizii în numele/pentru dumneavoastră;
  • Nu vă vinde proprietatea, el depune toate diligentele pentru ca vânzarea proprietății să se facă cât mai repede și în cele mai bune condiții.

Compare listings

Comparaţie