Pasul 1

Pregătirea Proprietății

Pasul 2

Marketing și Promovare

Pasul 1

Pregătirea Proprietății

Pasul 2

Marketing și Promovare

Zona Metropolitană Brașov și zona Bran-Moieciu

14 motive să locuiești în Brașov

Brașovul, unul dintre cele mai frumoase orașe din România, este înconjurat de o mulțime de localități pitorești care merită atenție. De la sate tradiționale la orașe mici și vibrante, împrejurimile Brașovului oferă un amestec perfect de peisaje montane, cultură și tradiție. Iată cele 14 motive pentru care este bine să locuiești în aceste zone:

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

o înțelegere mai bună despre serviciile oferite

Este normal pentru clienți să se aștepte la servicii imobiliare competente din partea agentului imobiliar și agenției imobiliare, având în vedere că aceștia sunt obligați etic, contractual și legal să-și reprezinte clienții cu profesionalism, onestitate și loialitate în legătură cu vânzarea/cumpărarea sau închirierea unei proprietăți imobiliare. Într-o tranzacție imobiliară, cumpărătorul și vânzătorul pot fi reprezentați fiecare de câte o agenție imobiliară.

Cum trebuie pregătită proprietatea pentru vânzare?

Inspecția și evaluarea proprietății din punct de vedere estetic.

Vă sfătuim cu privire la cele mai bune metode de îmbunătățire a anumitor caracteristici ale proprietății dvs. pentru a ieși în evidență printre alte proprietăți de pe piață și măsurile ce trebuie luate pentru a crește valoarea proprietății.

 

Verificarea/Pregătirea actelor necesare pentru vânzarea proprietăți.

Ca să nu avem obiecții în această privință si să nu fie motiv de negociere a prețului, eu vă sfătuiesc să aducem la zi toate actele necesare pentru vânzarea proprietății.

De ce este recomandat ca prețul de listare să fie apropiat de cel real?

Cu cât prețul cerut este mai apropiat de cel estimat, cu atât șansele de a vinde într-o perioadă scurtă de timp și în cele mai bune condiții financiare posibile cresc.

 

Cu cât poziționăm prețul mai mult peste valoarea de piață, cu atât mai puțini clienți interesați vom avea și cu atât ne vor scădea șansele de a vinde proprietatea.

 

Încercare și eșec nu este o metoda ideală de a stabilii prețul unei proprietăți. Entuziasmul pieței generat de o listare nouă se pierde și nu poate fi recâștigat.

 

Cu cât o proprietate stă mai mult pe piață, cu atât prețul va deveni mai mic. Uneori poate chiar să se vândă la un preț mai mic decât dacă ar fi fost listată cu un preț corect de la început.

Cum facem ca proprietatea dumneavoastră să iasă în evidență?

Este important ca proprietatea dumneavoastră să iasă în evidență față de o altă proprietate concurentă iar prima impresie este esențială. O fotografie bună va asocia locuinței acea emoție pozitivă determinantă pentru încheierea unor tranzacții imobiliare de succes.

 

Potențialii cumpărători doresc, în general, să se poată imagina pe ei înșiși într-o casă frumoasă, nu într-una care are o iluminare slabă și care pare neîncăpătoare în fotografii.

 

Fotografiile calitative pot genera mai multe afișări în pagina de detalii a ofertei, ceea ce aduce mai mulți clienți care vă vor călca pragul, și, deci, mai multe oferte de cumpărare. În aceste vremuri moderne, oamenii aleg de multe ori proprietăți de pe laptop-uri, tablete sau telefoane, astfel încât calitatea fotografiilor nu este un lux, ci o necesitate.

 

Pentru cele mai bune rezultate, vă punem la dispoziție un ”Ghid de pregătire a proprietății pentru fotografiere”.

 

Imaginează-ți proprietatea prin ochii unui Cumpărător.

Care este planul de marketing?

Vânzarea proprietății dumneavoastră poate fi o experiență foarte interesantă, dar poate fi și una emoțională. Ca agent imobiliar, am găsit cea mai bună modalitate de a vinde o proprietate și aceasta este prin parteneriat și munca în echipă combinând înțelegerea cerințelor și obiectivelor dumneavoastră cu cunoștințele mele și strategiile de marketing eficiente.

 

O prezență online este o componentă vitală a strategiei de marketing a unui agent imobiliar profesionist. Deoarece cumpărătorii de astăzi doresc informații exacte despre proprietate, agenții imobiliari trebuie să valorifice caracteristicile și capacitățile de marketing online pentru a răspunde acestor nevoi în continuă creștere. 

 

Proprietatea va beneficia de promovare extinsă pe cele mai importante portaluri imobiliare și campanii eficiente de promovare în Social Media. Ne dorim să ajungem la cât mai mulți potențiali cumpărători.

 

Proprietatea trebuie să devină un articol extrem de apreciat, care ar trebui lansat pe piață cu impactul maxim pentru a crea o expunere corectă și pentru a ajunge la cumpărătorii potriviți.

Cum putem face ca și alți agenți imobiliari să aibă acces la proprietatea dumneavoastră?

Colaborăm cu toți agenții imobiliari din piață! Listăm proprietatea în modulul de colaborare între agenții imobiliari profesioniști pentru a beneficia  de expunere sporită (peste 100 agenți imobiliari). Prezentăm oferta către cei mai buni agenți imobiliari din piață care activează în segmentul respectiv.

 

Căutăm cele mai bune potriviri între proprietatea dumneavoastră și potențialii cumpărători existenți în piață (clienți calificați din portofoliul propriu/al agenților colaboratori).

 

Onorez colaborarea de succes cu o parte din comision. În acest fel se amplifică semnificativ expunerea proprietății în piață, într-un mod controlat si eficient.

 

Parteneriatul cu alți agenți imobiliari de top ne permite să oferim clienților noștri cea mai bună expunere pentru proprietățile lor. Prin folosirea cunoștințelor combinate ale mai multor agenți imobiliari profesioniști, vă oferim garanția că sunteți întotdeauna pe mâini bune, beneficiați de suport permanent și sunteți informat cu privire la toate aspectele care vă pot afecta sau influența decizia.

Cum decurge programarea și vizionarea proprietății cu potențialii cumpărători?
  • Gestionarea cererilor;
  • Prezentarea proprietății înaintea stabilirii unei vizionări;
  • Verificarea intenției de cumpărare;
  • Organizarea eficientă a vizionării și pregătirea proprietății pentru vizionare;
  • Prezentarea proprietății potențialilor cumpărători;
  • Chestionarea potențialilor cumpărători după vizionare;
  • Opținerea unui feedback sau a unei oferte de cumpărare.

S-ar putea  să vă iubiți casa și să aveți multe amintiri fericite asociate cu ea sau, din contra, să vă doriți să o vindeți cât mai repede. Este normal ca vânzătorii să aibă atașamente emoționale față de proprietățile lor, iar noi suntem aici să vă ajutăm.

De unde aflu dacă proprietatea mea prezintă interes în piață?

Vă comunicăm în permanență rezultate generate de planul de marketing, ceea ce vă va ajuta la repoziționarea prețului, cosmetizarea proprietății sau ajustarea termenilor de vânzare.

De ce este bine să lucrați cu un singur agent imobiliar?

Pentru ca un proprietar să beneficieze de o vânzare în cele mai bune condiții atunci este recomandat ca să colaborează cu un singur agent imobiliar, iar agentul colaborează cu mai mulți colegi din agenție sau din alte agenții, firește, atribuind un procent celor care îl ajută să încheie o tranzacție. În acest fel se amplifica semnificativ expunerea proprietații în piață, într-un mod controlat și eficient.

Ce nu poate face un agent imobiliar?
  • Nu poate să vă garanteze vânzarea;
  • Nu poate lua decizii în numele/pentru dumneavoastră;
  • Nu vă vinde proprietatea, el depune toate diligentele pentru ca vânzarea proprietății să se facă cât mai repede și în cele mai bune condiții.
DSC5708_prev_ui2.png

Ovidiu ștefan

consultant imobiliar

Consultant imobiliar activ în piața imobiliară din Brașov din anul 2000. Cu sute de tranzacții anterioare, sunt un agent cu conexiuni profunde în comunitatea imobiliară din Brașov și sunt specialist în reprezentarea vânzătorului. 

  • Membru APAIR (Asociația Profesională a Agenților Imobiliari din România).
  • Agent imobiliar REALTOR® (mă supun Codului de Etică și standardelor de practică ale Realtorilor-lor).
  • Specialist în reprezentarea vânzătorului (Seller Representative Specialist – SRS). 

VIPIMOB

agenție imobiliară Brașov

Prezentă pe piața imobiliară brașoveană de peste 20 de ani, Agenția imobiliară VIPIMOB oferă servicii de cea mai înaltă calitate atât pentru proprietari, cât și pentru cei interesați de achiziția de imobile. Printre serviciile oferite se numără: întocmirea gratuită a unei analize comparative de piață în vederea stabilirii într-un mod obiectiv a valorii unei proprietăți, servicii de consultanță, elaborarea unei strategii complete de marketing, asistență în procesul de tranzacționare, precum și identificare de proprietăți conform solicitărilor clienților, atât în portofoliul propriu, cât și al agențiilor colaboratoare.

SERVICII PROFESIONALE

profesionist în domeniul imobiliar

Servicii pentru vânzători

Obțineți cele mai bune condiții de vânzare

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

o înțelegere mai bună despre serviciile oferite

Este normal pentru clienți să se aștepte la servicii imobiliare competente din partea agentului imobiliar și agenției imobiliare, având în vedere că aceștia sunt obligați etic, contractual și legal să-și reprezinte clienții cu profesionalism, onestitate și loialitate în legătură cu vânzarea/cumpărarea sau închirierea unei proprietăți imobiliare. Într-o tranzacție imobiliară, cumpărătorul și vânzătorul pot fi reprezentați fiecare de câte o agenție imobiliară.

Cum trebuie pregătită proprietatea pentru vânzare?

Inspecția și evaluarea proprietății din punct de vedere estetic.

Vă sfătuim cu privire la cele mai bune metode de îmbunătățire a anumitor caracteristici ale proprietății dvs. pentru a ieși în evidență printre alte proprietăți de pe piață și măsurile ce trebuie luate pentru a crește valoarea proprietății.

 

Verificarea/Pregătirea actelor necesare pentru vânzarea proprietăți.

Ca să nu avem obiecții în această privință si să nu fie motiv de negociere a prețului, eu vă sfătuiesc să aducem la zi toate actele necesare pentru vânzarea proprietății.

De ce este recomandat ca prețul de listare să fie apropiat de cel real?

Cu cât prețul cerut este mai apropiat de cel estimat, cu atât șansele de a vinde într-o perioadă scurtă de timp și în cele mai bune condiții financiare posibile cresc.

 

Cu cât poziționăm prețul mai mult peste valoarea de piață, cu atât mai puțini clienți interesați vom avea și cu atât ne vor scădea șansele de a vinde proprietatea.

 

Încercare și eșec nu este o metoda ideală de a stabilii prețul unei proprietăți. Entuziasmul pieței generat de o listare nouă se pierde și nu poate fi recâștigat.

 

Cu cât o proprietate stă mai mult pe piață, cu atât prețul va deveni mai mic. Uneori poate chiar să se vândă la un preț mai mic decât dacă ar fi fost listată cu un preț corect de la început.

Cum facem ca proprietatea dumneavoastră să iasă în evidență?

Este important ca proprietatea dumneavoastră să iasă în evidență față de o altă proprietate concurentă iar prima impresie este esențială. O fotografie bună va asocia locuinței acea emoție pozitivă determinantă pentru încheierea unor tranzacții imobiliare de succes.

 

Potențialii cumpărători doresc, în general, să se poată imagina pe ei înșiși într-o casă frumoasă, nu într-una care are o iluminare slabă și care pare neîncăpătoare în fotografii.

 

Fotografiile calitative pot genera mai multe afișări în pagina de detalii a ofertei, ceea ce aduce mai mulți clienți care vă vor călca pragul, și, deci, mai multe oferte de cumpărare. În aceste vremuri moderne, oamenii aleg de multe ori proprietăți de pe laptop-uri, tablete sau telefoane, astfel încât calitatea fotografiilor nu este un lux, ci o necesitate.

 

Pentru cele mai bune rezultate, vă punem la dispoziție un ”Ghid de pregătire a proprietății pentru fotografiere”.

 

Imaginează-ți proprietatea prin ochii unui Cumpărător.

Care este planul de marketing?

Vânzarea proprietății dumneavoastră poate fi o experiență foarte interesantă, dar poate fi și una emoțională. Ca agent imobiliar, am găsit cea mai bună modalitate de a vinde o proprietate și aceasta este prin parteneriat și munca în echipă combinând înțelegerea cerințelor și obiectivelor dumneavoastră cu cunoștințele mele și strategiile de marketing eficiente.

 

O prezență online este o componentă vitală a strategiei de marketing a unui agent imobiliar profesionist. Deoarece cumpărătorii de astăzi doresc informații exacte despre proprietate, agenții imobiliari trebuie să valorifice caracteristicile și capacitățile de marketing online pentru a răspunde acestor nevoi în continuă creștere. 

 

Proprietatea va beneficia de promovare extinsă pe cele mai importante portaluri imobiliare și campanii eficiente de promovare în Social Media. Ne dorim să ajungem la cât mai mulți potențiali cumpărători.

 

Proprietatea trebuie să devină un articol extrem de apreciat, care ar trebui lansat pe piață cu impactul maxim pentru a crea o expunere corectă și pentru a ajunge la cumpărătorii potriviți.

Cum putem face ca și alți agenți imobiliari să aibă acces la proprietatea dumneavoastră?

Colaborăm cu toți agenții imobiliari din piață! Listăm proprietatea în modulul de colaborare între agenții imobiliari profesioniști pentru a beneficia  de expunere sporită (peste 100 agenți imobiliari). Prezentăm oferta către cei mai buni agenți imobiliari din piață care activează în segmentul respectiv.

 

Căutăm cele mai bune potriviri între proprietatea dumneavoastră și potențialii cumpărători existenți în piață (clienți calificați din portofoliul propriu/al agenților colaboratori).

 

Onorez colaborarea de succes cu o parte din comision. În acest fel se amplifică semnificativ expunerea proprietății în piață, într-un mod controlat si eficient.

 

Parteneriatul cu alți agenți imobiliari de top ne permite să oferim clienților noștri cea mai bună expunere pentru proprietățile lor. Prin folosirea cunoștințelor combinate ale mai multor agenți imobiliari profesioniști, vă oferim garanția că sunteți întotdeauna pe mâini bune, beneficiați de suport permanent și sunteți informat cu privire la toate aspectele care vă pot afecta sau influența decizia.

Cum decurge programarea și vizionarea proprietății cu potențialii cumpărători?
  • Gestionarea cererilor;
  • Prezentarea proprietății înaintea stabilirii unei vizionări;
  • Verificarea intenției de cumpărare;
  • Organizarea eficientă a vizionării și pregătirea proprietății pentru vizionare;
  • Prezentarea proprietății potențialilor cumpărători;
  • Chestionarea potențialilor cumpărători după vizionare;
  • Opținerea unui feedback sau a unei oferte de cumpărare.

S-ar putea  să vă iubiți casa și să aveți multe amintiri fericite asociate cu ea sau, din contra, să vă doriți să o vindeți cât mai repede. Este normal ca vânzătorii să aibă atașamente emoționale față de proprietățile lor, iar noi suntem aici să vă ajutăm.

De unde aflu dacă proprietatea mea prezintă interes în piață?

Vă comunicăm în permanență rezultate generate de planul de marketing, ceea ce vă va ajuta la repoziționarea prețului, cosmetizarea proprietății sau ajustarea termenilor de vânzare.

De ce este bine să lucrați cu un singur agent imobiliar?

Pentru ca un proprietar să beneficieze de o vânzare în cele mai bune condiții atunci este recomandat ca să colaborează cu un singur agent imobiliar, iar agentul colaborează cu mai mulți colegi din agenție sau din alte agenții, firește, atribuind un procent celor care îl ajută să încheie o tranzacție. În acest fel se amplifica semnificativ expunerea proprietații în piață, într-un mod controlat și eficient.

Ce nu poate face un agent imobiliar?
  • Nu poate să vă garanteze vânzarea;
  • Nu poate lua decizii în numele/pentru dumneavoastră;
  • Nu vă vinde proprietatea, el depune toate diligentele pentru ca vânzarea proprietății să se facă cât mai repede și în cele mai bune condiții.
DSC5708_prev_ui2.png

Ovidiu ștefan

consultant imobiliar

Consultant imobiliar activ în piața imobiliară din Brașov din anul 2000. Cu sute de tranzacții anterioare, sunt un agent cu conexiuni profunde în comunitatea imobiliară din Brașov și sunt specialist în reprezentarea vânzătorului. 

  • Membru APAIR (Asociația Profesională a Agenților Imobiliari din România).
  • Agent imobiliar REALTOR® (mă supun Codului de Etică și standardelor de practică ale Realtorilor-lor).
  • Specialist în reprezentarea vânzătorului (Seller Representative Specialist – SRS). 

VIPIMOB

agenție imobiliară Brașov

Prezentă pe piața imobiliară brașoveană de peste 20 de ani, Agenția imobiliară VIPIMOB oferă servicii de cea mai înaltă calitate atât pentru proprietari, cât și pentru cei interesați de achiziția de imobile. Printre serviciile oferite se numără: întocmirea gratuită a unei analize comparative de piață în vederea stabilirii într-un mod obiectiv a valorii unei proprietăți, servicii de consultanță, elaborarea unei strategii complete de marketing, asistență în procesul de tranzacționare, precum și identificare de proprietăți conform solicitărilor clienților, atât în portofoliul propriu, cât și al agențiilor colaboratoare.

SERVICII PROFESIONALE

profesionist în domeniul imobiliar

Compare listings

Comparaţie